Båtb123 Startet 5.Mai.2017 Del på Facebook Startet 5.Mai.2017 Hei vudere å kjøpe en 2007mod Skibsplast 655 denne har Mercury motor, er litt skeptisk til mercury Noen som har erfaringer Sitér dette innlegget Link to post
ivar Svart 5.Mai.2017 Del på Facebook Svart 5.Mai.2017 firetakter eller optimax? Sitér dette innlegget Lurøy / Svalbard. Båter: Gromling 15/60 Yamaha / Wesling 490 m/80 Yamaha / Yamarin 5940 m/ F115 Yamaha / Achilles LS4 (RIP) Aquaquick MS265 West Commando 270 m/ 4hk Yamaha Link to post
Stari Svart 5.Mai.2017 Del på Facebook Svart 5.Mai.2017 Jeg hadde en 115hk Optimax,med Skibsplast 655, ingen problemer med den motoren men var nøye med filterskifte til bensin, grov og finfilter på motor. Solgte båten i fjor. Sitér dette innlegget Link to post
Båtb123 Svart 5.Mai.2017 Emnestarter Del på Facebook Svart 5.Mai.2017 ivar skrev 20 minutes ago: firetakter eller optimax? 4takter Sitér dette innlegget Link to post
tkb Svart 5.Mai.2017 Del på Facebook Svart 5.Mai.2017 Tror dette er en god motor, har ikke lest noe negativt. Sitér dette innlegget Link to post
-morten- Svart 5.Mai.2017 Del på Facebook Svart 5.Mai.2017 Har en 2002! var meget skeptisk til Mercury, etter som jeg husker motorene som var på slutten av 80 tallet.. min motor var gått bare 100 timer da jeg jøpte båten, og siden da har det ikke vært et feilslag.. tiltmotoren tok kvelden men han som driver båtverksted ved hytta fikk tak i en brukt en til en rimelig penge.. Meget stillegående på tomgang og fint lydbilde. litt dvask i akselrasjon men klarer 30-35 på max. Drivstoffmessig bruker den ikke all verden på masjfart. Enkelt å ta vanlig service selv. Under dekselet ser min motor omtrent ny ut Sitér dette innlegget Båtgal og Hondafan: Askeladden,Honda Civic Sport, Honda TRX400,Honda CBR 600RR, Honda Kantklipper, Subaru xv Link to post
andk Svart 5.Mai.2017 Del på Facebook Svart 5.Mai.2017 Lokal hyttenabo som hadde en slik 2008 modell. Den var tæret i stykker nå i fjor. Helt ødelagt og kondemnert. Sitér dette innlegget Link to post
Chiefengineer Svart 5.Mai.2017 Del på Facebook Svart 5.Mai.2017 andk skrev 6 minutes ago: Lokal hyttenabo som hadde en slik 2008 modell. Den var tæret i stykker nå i fjor. Helt ødelagt og kondemnert. Kjørt mye i saltvann uten gjennomkjøring med ferskvann etter bruk, kombinert med lange, stillestående perioder? Sitér dette innlegget Link to post
andk Svart 5.Mai.2017 Del på Facebook Svart 5.Mai.2017 Klassisk bruk ala de fleste hyttebåtene i Norge. Saltvann, lite bruk. I hvilken grad man hadde vært flink med gjennomkjøring av ferskvann er for meg ukjent. Men kjøleproblwmer er vel blitt bare mer og mer.vanlig:) Sitér dette innlegget Link to post
Båtb123 Svart 5.Mai.2017 Emnestarter Del på Facebook Svart 5.Mai.2017 (redigert) Dere ville ikkje kjøpt denne mootoren? Er ferskvans kjørt hver høst vært på årlig service, Noen som vet om det er registerkjede? Bedre med suzuki? Redigert 5.Mai.2017 av Tore Nordbø (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
LM 605 Svart 5.Mai.2017 Del på Facebook Svart 5.Mai.2017 Har registerkjede. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.