onsing1 Startet 5.Mai.2017 Link til dette innlegget Startet 5.Mai.2017 Jeg vurdere disse båtene, men jeg finner de kun i utlandet. Er det noen her inne som har kjennskap til slike i Østfold? Har kun sett bilder, og de blir en fort lurt av. Vært ok med en enklere vei til besiktigelse :) Sitér dette innlegget Link to post
Too Much Svart 5.Mai.2017 Link til dette innlegget Svart 5.Mai.2017 Mener å huske at jeg så en ms33 i sommer, tror det var på Sarpsborg seilforenings brygge i Skjeberg. Om den hørte til der aner jeg ikke. Sitér dette innlegget Link to post
sunnmøre Svart 5.Mai.2017 Link til dette innlegget Svart 5.Mai.2017 Har lite å bidra med. Har berre sett Fjord 33 frå utsida,og det er enkelt og greitt ein av dei finaste båtane eg veit om! Veit at det er ulike løysingar på innreiing m.m, men det kjenner vel du til? Sitér dette innlegget Link to post
Guest Avmønstret# Svart 5.Mai.2017 Link til dette innlegget Svart 5.Mai.2017 Lå en på land på Grimsøy i vinter. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.