Jump to content

Edit History

Kjellg

Kjellg

Denne skjønte jeg ikke. Hvorfor ha en slik bryter når du har vsr? Det andre er at her vil du ha, etter det jeg tyder av skjemaet, strøm på forbruk så lenge motor går uansett om hovedbryter er skrudd av. Selvsagt ingen som skrur av bryter når motor går, men allikevel..

Redigert.

var inne på Bep sine siden og det er som StorStas sier. Visste ikke at Bep hadde et slikt panel. Noe lærer man hver dag :)

Kjellg

Kjellg

Denne skjønte jeg ikke. Hvorfor ha en slik bryter når du har vsr? Det andre er at her vil du ha, etter det jeg tyder av skjemaet, strøm på forbruk så lenge motor går uansett om hovedbryter er skrudd av. Selvsagt ingen som skrur av bryter når motor går, men allikevel..

Kjellg

Kjellg

Denne skjønte jeg ikke. Hvorfor ha en slik bryter når du har vsr? Det andre er at her vil du ha, etter det jeg tyder av skjemaet, strøm på forbruk så lenge motor går uansett om hovedbryter er skrudd av. Selvsagt i gen som skrur av bryter når motor går, men allikevel..

Kjellg

Kjellg

Denne skjønte jeg ikke. Hvorfor ha en slik bryter når du har vsr? Det andre er at her vil du ha, eller det jeg tyder av skjemaet, strøm på forbruk så lenge motor går uansett om hovedbryter er skrudd av. Selvsagt i gen som skrur av bryter når motor går, men allikevel..

• Create New...