Jump to content

Edit History

Kjellg

Kjellg

Det at Bep selger dette panelet virker litt snodig på meg. Mulig det er noen funksjoner som ikke kommer fram i deres beskrivelse, men i utgangspunktet er dette en sammensetning av komponenter jeg ikke helt skjønner tanken bak. Greit med batterivelger og greit med vsr, men å kombinere dem... tja jeg vet ikke. 

Redigert

Ser i beskrivelsene til Bep at de opererer men to benevnelser:

Two battery banks og two dedicated battery banks.

Panelet her går under two batterybanks, mens med to separate brytere går det under dedicated banks.

Skulle vært moro å visst tanken bak dette.

Redigert ennå en gang.

Når jeg leser mere på Bep sine sider så ser det ut til at benevnelsene går litt i surr for dem også. Her blandes det godt :)

Kjellg

Kjellg

Det at Bep selger dette panelet virker litt snodig på meg. Mulig det er noen funksjoner som ikke kommer fram i deres beskrivelse, men i utgangspunktet er dette en sammensetning av komponenter jeg ikke helt skjønner tanken bak. Greit med batterivelger og greit med vsr, men å kombinere dem... tja jeg vet ikke. 

Redigert

Ser i beskrivelsene til Bep at de opererer men to benevnelser:

Two battery banks og two dedicated battery banks.

Panelet her går under two batterybanks, mens med to separate brytere går det under dedicated banks.

Skulle vært moro å visst tanken bak dette

Kjellg

Kjellg

• Create New...