Sjøbliss Startet 6.Mai.2017 Link til dette innlegget Startet 6.Mai.2017 Heisann, jeg har sett på en del tråder som omhandler hvordan skifte til gul frostveske på D6. Jeg mangler likevel argumentene for å gjøre jobben. Vi må skifte frostveske på motoren i nyebåten og har da en anledning å gjøre denne jobben. Jeg vet hvordan jeg skifter med systemrens osv så det er jeg ikke usikker på men hva er egentlig argumentene for å skifte? Er det kun bytte-intervallet eller er den gule bedre for motoren? Er det noen som har forsket på det eller har fakta ifm fordeler/ulemper med den nye gule kontra den grønne? Sitér dette innlegget Hjemmeside: https://www.sbarmen.no/ "Sofia" Nor Star 350 HT, 2008 modell med D6-370 "Sobasa" Nidelv 300 Sport, 2007 modell med D6-350: Historisk Finn annonse Link to post
Chiefengineer Svart 6.Mai.2017 Link til dette innlegget Svart 6.Mai.2017 Sitér dette innlegget Link to post
Sjøbliss Svart 6.Mai.2017 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 6.Mai.2017 Tusen takk. Så litt lenger service intervall og kanskje bedre korrosjonsbeskyttelse. Sitér dette innlegget Hjemmeside: https://www.sbarmen.no/ "Sofia" Nor Star 350 HT, 2008 modell med D6-370 "Sobasa" Nidelv 300 Sport, 2007 modell med D6-350: Historisk Finn annonse Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.