Mørebase Startet 6.Mai.2017 Link til dette innlegget Startet 6.Mai.2017 Hallo båt spesialister. Er på utkikk etter linjetegninger/stabilitets beregninger av en 27ft mørebas. Er det noen her inne som vet av noen som har slike papirer ? Sitér dette innlegget Link to post
Bay_liner Svart 8.August.2017 Link til dette innlegget Svart 8.August.2017 (redigert) Prøv å undersøk med Norsk Veritas om de kan ha noe. På min tidligere MB 7200 var det NV skilt. Mulig 9400n har vært en runde der og. Redigert 8.August.2017 av Bay_liner (see edit history) Sitér dette innlegget Bayliner RuleZ .. det er bare (nesten) ingen som tør å si det..... Link to post
Wisswass Svart 27.Februar.2018 Link til dette innlegget Svart 27.Februar.2018 9400 har i alle fall Det Norske Veritas skilt, så jeg regner med at de innehar noen opplysninger. Har selv en Mørebas 9400 som skal få seg en oppshining. Begynner å bli endel år siden jeg foretok en real shining av båten etter å ha overtatt den i meget dårlig forfatning. =) Sitér dette innlegget Link to post
Wisswass Svart 5.November.2018 Link til dette innlegget Svart 5.November.2018 Mørebase skrev On 06.05.2017 at 22.39: Hallo båt spesialister. Er på utkikk etter linjetegninger/stabilitets beregninger av en 27ft mørebas. Er det noen her inne som vet av noen som har slike papirer ? Fik du tak i linjetegningene? Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.