strawberry Startet 7.Mai.2017 Del på Facebook Startet 7.Mai.2017 Hei! Jeg har en Nimbus 3003 HT 1988 modell. Motoren er en VP KAMD 43 P fra 2003. Har fått en lekkasje i metallet i eksosgjennomføringen ut akter. Resultatet er eksos i akterkabinen og kjølevann lekker ned i båten! Det er tæring/brekkasje i metallbendet som er festet til akterspeilet! På utsiden er det videre eksosrør i plast. Dette virker helt inntakt! Er det noen som vet hvordan det er å skifte dette bendet, og hvor kan man få tak i det. (Delen sitter vanskelig til, slik at bilde blir umulig!) Med vennlig hilsen Strawberry Sitér dette innlegget Samme hvor jeg er, bare jeg er i båten! Link to post
løve Svart 7.Mai.2017 Del på Facebook Svart 7.Mai.2017 Nimbus bruker originalt Volvo-Pentautstyr Kjøpte på Ringstad i Fredrikstad Sitér dette innlegget Link to post
ster Svart 7.Mai.2017 Del på Facebook Svart 7.Mai.2017 Du må nok demontere en del av innredningen i akterkabinen. Ny gjennomføring finner du på Maritim, SeaKing osv. http://www.seakingmarine.no/184-lydpotter-og-tilbehor Sitér dette innlegget Link to post
strawberry Svart 8.Mai.2017 Emnestarter Del på Facebook Svart 8.Mai.2017 Takk for fine svar, så langt! Med vennlig hilsen Strawberry Sitér dette innlegget Samme hvor jeg er, bare jeg er i båten! Link to post
Napoli Svart 8.Mai.2017 Del på Facebook Svart 8.Mai.2017 Har du sjekket med Calle hos Nimbus i Gøteborg? Han kan helt sikkert svare. Sitér dette innlegget Ibiza 19 Sport Selva F100 // Musling 430 Yamaha 60//GH 11 Deluxe Mercury Viking EFI 10(20)//Boston Whaler Supert Sport Limited 15 Yamaha F60 Link to post
strawberry Svart 10.Mai.2017 Emnestarter Del på Facebook Svart 10.Mai.2017 Nimbus i Göteborg hadde ikke til salgs lenger. Var for gammelt ble det påstått? Får manne meg opp til å demontere hele greia for å være sikker på at jeg får noe som passer! Sitér dette innlegget Samme hvor jeg er, bare jeg er i båten! Link to post
lassepelle Svart 10.Mai.2017 Del på Facebook Svart 10.Mai.2017 Hei. På facebook er det en egen gruppe for nimbus 3003. Det er kanskje noen der som har tips :) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.