DaniStaut Startet 7.Mai.2017 Link til dette innlegget Startet 7.Mai.2017 Hei, har fått en yanmar 2qm20 av en bekjent. Eneste med den er at toppen er sprekke i. Hvor får eg tak i ny eller brukt? Noe mulighet for å fikse den gamle toppen? Sitér dette innlegget Link to post
Eureka Svart 7.Mai.2017 Link til dette innlegget Svart 7.Mai.2017 Sneve i Sandvika er vel guruen på yanmar. Restaurerer og selger deler. Han har finnannnonse. Sitér dette innlegget Link to post
Arne Hansen Svart 7.Mai.2017 Link til dette innlegget Svart 7.Mai.2017 Ny topp fra merkeforhandler er astronomisk dyrt på de motorene så jeg hadde satset på en pent brukt. Sitér dette innlegget Link to post
Sjømann22Valdres Svart 7.Mai.2017 Link til dette innlegget Svart 7.Mai.2017 Eureka skrev for 2 timer siden: Sneve i Sandvika er vel guruen på yanmar. Restaurerer og selger deler. Han har finnannnonse. Hei der, har du noe mere om han her? Heter han Sneve? Noe mere info å gi? Skulle snakket med han eg også???? Sitér dette innlegget Link to post
Eureka Svart 7.Mai.2017 Link til dette innlegget Svart 7.Mai.2017 Søk på Tor Sneve, Holder til i Sanvika, som sagt han har annonse på finn, yanmardeler. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.