DaniStaut Startet 7.Mai.2017 Link til dette innlegget Startet 7.Mai.2017 (redigert) Noen som har erfaringer med hasla 26? Har sålangt kjørt mindre, hurtiggående båter. Men har også kjørt saga 8000 som eg har god kontroll på. Men er hasla 26 en sjødyktig båt? Blir første eventuelt første båt eg eier som er større enn 16 fot. Er denne værdt prisen? https://www.finn.no/boat/forsale/ad.html?finnkode=81511099 Redigert 7.Mai.2017 av DaniStaut (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
index Svart 8.Mai.2017 Link til dette innlegget Svart 8.Mai.2017 Haslaen er en helt kurant båt den. Og etter hva jeg kan se vel verdt prisen som forlanges her. Sitér dette innlegget "First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi Link to post
Atrox Svart 8.Mai.2017 Link til dette innlegget Svart 8.Mai.2017 Veldig god sjøbåt, langkjølt (er mulig å rigge med seil) så driver ikke av så lett ved sidevind. Båten du linker til ser veldig pen ut, men sjekk for lekkasjer rundt vinduene, spesielt de to "takvinduene" i kabinen er kjent for å lekke. Ser også ut som det mangler en propellsink på bildet... :) Vet ikke hvor du holder til i verden, men er du i nærheten av Østfold kan du få prøve min på sjøen - kanskje lettere det enn i hagen til selger :) Sitér dette innlegget Link to post
Nero II Svart 8.Mai.2017 Link til dette innlegget Svart 8.Mai.2017 Hasla 26 var en stasbåt da den kom i sin tid. Godt skrog, går fint i sjøen. Ser ut til at det eksemplaret du ser etter har vært godt holdt. Ikke kjøp kartplotteren om den er eldre enn 3-4 år (eller evt gi lite for den) Sitér dette innlegget Link to post
DaniStaut Svart 13.Juni.2017 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 13.Juni.2017 (redigert) Endte med ett impulskjøp av en innvær plast 23 snekke med 10hk sabb. Snekken var i en litt dårlig forfatning men fungerte. Byttet mot en kartplotter :) Da har eg ett nytt oppussingsprosjekt! Redigert 13.Juni.2017 av DaniStaut (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Nero II Svart 13.Juni.2017 Link til dette innlegget Svart 13.Juni.2017 Jaja, det var kanskje like greit...Den har i det minste en motor som når den er stelt er noe av det beste i den størrelsen. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.