Jump to content

Edit History

VannTro

VannTro

Se her ja Billa :yesnod::thumbsup: dette begynner å ligne på samme måte innfesting som jeg ser for meg. Nå husker jeg pokker ikke helt sikkert diameteren på rekka hos meg, men jeg innbiller meg at det er 32 mm. Aner du om disse NOA festene fåes til forskjellige diametere eller om de kan brukes på både 28 og 32 mm. rør ?

Er det Sunwind panel du har det og synes du det bidrar greit til strøm om bord ?

(uff, nå spør jeg i hytt og gevær her)

VannTro

VannTro

Se her ja Billa :yesnod::thumbsup: dette begynner å ligne på samme måte innfesting som jeg ser for meg. Nå husker jeg pokker ikke helt sikkert diameteren på rekka hos meg, men jeg innbiller meg at det er 32 mm. Aner du om disse NOA festene fåes til forskjellige diametere eller om de kan brukes på både 28 og 32 mm. rør ?

Er det Sunwind panel du har det og synes du det bidrar greit til støm om bord ?

(uff, nå spør jeg i hytt og gevær her)

VannTro

VannTro

Er det Sunwind panel du har det og synes du det bidrar greit til støm om bord ?

(gud nå spør jeg i hytt og gevær her)

• Create New...