Jump to content

Edit History

VannTro

VannTro

Ja, det er noen skikkelige spoilere :lol:

Hvis du tenker på den programmerbare lade-algoritmen så kjører jeg den standard settingen som Victron har levert, med unntak at jeg justerte ned float til 13.2 Volt.

Må sette meg litt mer inn i hva Victron byr på i de forskjellige algoritmene. Det kan jo være mitt bruksmønster ikke passer helt med det som er standard.

Jeg regner med at denne programmeringen i hovedsak dreier seg om hvor lang tid laderen skal gå i de forskjellige stadiene(Bulk-Absorpsjon-Float).

Redigert: Fant dokumentet hos Victron nå. Min står på "Battery life algorithm" Changing the settings

VannTro

VannTro

Hvis du tenker på den programmerbare lade-algoritmen så kjører jeg den standard settingen som Victron har levert, med unntak at jeg justerte ned float til 13.2 Volt.

Må sette meg litt mer inn i hva Victron byr på i de forskjellige algoritmene. Det kan jo være mitt bruksmønster ikke passer helt med det som er standard.

Jeg regner med at denne programmeringen i hovedsak dreier seg om hvor lang tid laderen skal gå i de forskjellige stadiene(Bulk-Absorpsjon-Float).

VannTro

VannTro

Må sette meg litt mer inn i hva Victron har byr på i de forskjellige algoritmene. Det kan jo være mitt bruksmønster ikke passer helt med det som er standard.

Jeg regner med at denne programmeringen dreier seg om hvor lang tid laderen skal gå i de forskjellige stadiene(Bulk-Absorpsjon-Float).

• Create New...