Jump to content

Edit History

VannTro

VannTro

Equalize har jeg skrudd helt av. Det er vist ikke noe man skal kjøre på AGM som jeg har.

Ellers har jeg 14.4 Bulk - 13.8 Absorpsjon - 13.2 Float.

Sjekket med Victron BMV som sitter på banken i dag og den viste helt korrekt 13.2 Volt og den ladet med 0,8 amp i puls(varierte mellom 0,0 amp og 0,8 amp) når jeg sjekket i fullt sollys uten noen forbrukere innkoblet.

Slik sett ser regulatoren til å gjøre det den skal, nemlig "strupe inn" ladingen til det den skal, samt holde perfekt spenning når batteribanken er full. 

VannTro

VannTro

Equalize har jeg skrudd helt av. Det er vist ikke noe man skal kjøre på AGM som jeg har.

Sjekket med Victron BMV som sitter på banken i dag og den viste helt korrekt 13.2 Volt og den ladet med 0,8 amp i puls(varierte mellom 0,0 amp og 0,8 amp) når jeg sjekket i fullt sollys.

Slik sett ser regulatoren til å gjøre det den skal, nemlig "strupe inn" ladingen til det den skal, samt holde perfekt spenning når batteribanken er full. 

VannTro

VannTro

Sjekket med Victron BMV som sitter på banken i dag og den viste helt korrekt 13.2 Volt og den ladet med 0,8 amp når jeg sjekket(i fullt sollys).

• Create New...