Jump to content

Edit History

Kjellg

Kjellg

Komodo skrev for 9 timer siden:

Hei karer!

Siden det er så mange som har installert Victron med dongle og bluetooth sniker jeg inn et spørsmål i tråden her.

Er det flere som har opplevd  at dongelen står og blinker mellom blått og rødt?

Ifølge manualen er det behov for firmware oppdatering. Jeg monterte i går og det samme skjedde meg. Men hos meg fikk jeg kontakt med dongle og programmet sa at donglen måtte oppdateres. Om du ikke får kontakt med dongle, så prøv å resette den med å holde pin knappen inne 3 sekunder. 

Kjellg

Kjellg

Hei karer!

Siden det er så mange som har installert Victron med dongle og bluetooth sniker jeg inn et spørsmål i tråden her.

Ifølge manualen er det behov for firmware oppdatering. Jeg monterte i går og det samme skjedde meg. Men hos meg fikk jeg kontakt med dongle og programmet sa at donglen måtte oppdateres. Om du ikke får kontakt med dongle, så prøv å resette den men å holde pin knappen inne 3 sekunder. 

Kjellg

Kjellg

Hei karer!

Ifølge manualen er det behov for firmware oppdatering. Jeg monterte o går og det samme skjedde meg. Men hos meg fikk jeg kontakt med dongle og programmet sa at donglen måtte oppdateres. Om du ikke får kontakt med dongle, så prøv å resette den men å holde pin knappen inne 3 sekunder. 

• Create New...