OtaK Startet 8.Mai.2017 Link til dette innlegget Startet 8.Mai.2017 Seglet til Oselvaren min er morkent. Kor kjøpe nytt? Kan man få tak i slikt brukt? Sitér dette innlegget Link to post
Faxen Svart 8.Mai.2017 Link til dette innlegget Svart 8.Mai.2017 Brukt er vel vanskelig, men prøv den nærmeste seilmaker. Han bruker det gamle som mal. Sitér dette innlegget Fairline Mirage 29 er solgt. Link to post
Kyrholmen Svart 8.Mai.2017 Link til dette innlegget Svart 8.Mai.2017 snakk med oselvarverkstaden om du trenger mål eller råd. Sitér dette innlegget Link to post
Mulligan Svart 8.Mai.2017 Link til dette innlegget Svart 8.Mai.2017 Oselveren er entypebåt. Enhver seilmaker vil ha målene. Fortell ham hvor lang båten er og hvor høy masta er. Sitér dette innlegget Link to post
OtaK Svart 8.Mai.2017 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 8.Mai.2017 Takk for tips so langt. Eg har de gamle segla som er morkne, slik at de kan lages etter desse måla. Meg fekk tilbud på nokre segl forleden, 22 000.- Synest dette var mykje penger for nokre få kvadratmeter segl. Men godt mulig eg tar feil. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.