Guest Balder.. Startet 8.Mai.2017 Link til dette innlegget Startet 8.Mai.2017 Ønsker å vise jobben fra Flatanger Industrier. De gjorde en fantastisk jobb med å lage kalesjen som jeg ønsket å ha den til min fiske/dorgebåt, god service og...synes jeg...bra resultat med svært god passform. Vil etterhvert ta kontakt med de igjen å få laget en "kalesjevegg" som kan settes på når bare fremre del av kalesje benyttes. Å nei...er ikke i slekt med dem og har heller ikke eier interesser...bare veldig godt fornøyd :)) Mange her som klager når noe går galt...rett å rimelig å gi skryt også når det er på sin plass. Sitér dette innlegget Link to post
Fortego Svart 9.Mai.2017 Link til dette innlegget Svart 9.Mai.2017 Har også veldig god erfaring med Flatanger. Da var det puter det dreide seg om. Sitér dette innlegget https://baatplassen.no/i/topic/107732-viking-conquest-på-nye-tokt/ Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.