Jump to content

Endelig båteier. Nidelv 24.

aircooled

Recommended Posts

Velkommen til et flott forum og en masse nerder med kompetanse :thumbsup:

Medlem av: KNBF - RS - Holmestrand Båtforening - Holmen Motorbåtforening - Norsk Trawler Klubb - Clipper Klubben

Båthistorikk fra 1975: Pioner 11(med rør-ramme) - 3hk Evinrude Yachtwin / 1979 Pioner 8 - 4 hk Johnson / 1983 With 300 Dromedille - 35hk Evinrude / 1979 Viksund 27 Columbi - Yanmar 3QM30 30hk / 1977 Marex 23 DC - Mercruiser 319D 180hk / 2005 Askeladden 525 Excel - Mariner 90 2-takt / 1987 Fjord 880 AC - FordSabb 2728T / 2011 Clipper 36 Sedan - Cummins QSB 5.9 230hk.

Velkommen til bp og gratulerer med båten.

57 minutes ago, aircooled said:

takk. aner ikke hvorfor bildene ble liggende på siden. Skal få tatt noen bilder av båten og legge ut

Tatt med mobilkamera? Ta helst ikke bildene med kameraet på høykant. Da går det lett slik når du skal vise dem på andre media.

Hilsen Nils Rømcke som har tresnekka Tora og motorbåten Saowanee
Jeg er litt gal, og trives ganske godt med det ................

Faxen skrev 47 minutes ago:

Nerder, her???? Værste jeg har hørt, noensinde!!!:yesnod::giggle:

Alle de andre @Faxen ikke oss selvfølgelig :giggle:

Medlem av: KNBF - RS - Holmestrand Båtforening - Holmen Motorbåtforening - Norsk Trawler Klubb - Clipper Klubben

Båthistorikk fra 1975: Pioner 11(med rør-ramme) - 3hk Evinrude Yachtwin / 1979 Pioner 8 - 4 hk Johnson / 1983 With 300 Dromedille - 35hk Evinrude / 1979 Viksund 27 Columbi - Yanmar 3QM30 30hk / 1977 Marex 23 DC - Mercruiser 319D 180hk / 2005 Askeladden 525 Excel - Mariner 90 2-takt / 1987 Fjord 880 AC - FordSabb 2728T / 2011 Clipper 36 Sedan - Cummins QSB 5.9 230hk.

synes det er mange kverulanter her også.... :diving:

Og svar på ditt første spørsmål: "Ja du vil gå på skjær...".

(og gratulerer med en grei båt å gjøre det med... de fleste grunnkjenningene i slike er faktisk nokså udramatiske....

Båter med drev; dyrt (har merkelig nok unngått det). Og; Pinnebåter, sånn som jeg plutselig ble eier av; går hardt utover selvtilliten, umulig å luske seg ubemerket bort ifra åstedet når hele rukkelet er bygd som ei gitarkasse med en pick-up i begge ender...).

Redigert av sandman1 (see edit history)

KnutS

"It's dark and we're wearing sunglasses"

Hoste krmt...

Ser bare at du har en litt interessant instrumentplassering; sjekk at IKKE vindusvisker slår inn på kompasset, når det regner... Greit å vite om det iallefall. Jeg kom til Smögen på den måten, i forrige årtusen, før GPS ble allemannseie... kjente ikke igjen noe som helst av lykter eller blink, uansett hvor mye jeg finleste kartene.. fin plass forøvrig.... og de selger kart der.  

Og gratulerer med flott(e) båt(er)!

Redigert av sandman1 (see edit history)

KnutS

"It's dark and we're wearing sunglasses"

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...