Jump to content

Uteplass Nidelv 24 versus Scand 25 Classic ?

black

Recommended Posts

He

Har selv en N24 med rundsitter. Er meget fornøyd med uteplassen på denne, rundsitten kan enkelt gjøres om til en stor solseng, noe ungene setter pris på. Ulempen med Scand 25 er vel slik jeg ser det dassen bak. Scand 25 kom også med rundsitt bak og dassen inne en gang midt på 80-tallet, denne ser fin ut.

Ellers så vet jeg ikke hvem av disse som har størst uteplass.

Onsing :sailing:

Er også VELDIG fornøyd med ute plassen bak på Nidelven min. Har også bue løsningen som kan lages til solseng.

Vær obs på et denne løsningen kom ca 1978 (tror jeg ??) og modeller før det har tverr sofa bak, og noe annen Pentry løsning.

Ikke vært ombord i en slik, men aner av bilder at de har noe mindre plass, men kanskje noe mer stueplass helt bakerst.

Scand Classic er noe bredere tror jeg en Nidelven, men om det spiller særlig inn på uteplassen vet jeg ikke.

Erik.

Sometimes I think of how it used to be... R.I.P. Lemmy ,Phil & Eddie

Helt enig med forrige taler.

nidelven er en bra båt det, men tror du får mer båt i classic`n iverfall hvis du tenker på å bruke den på lengre turer.

Gå inn på hjemmsida mi og sjekk ut videoen fra autofil der Jan-Erik Larsen prøver ut en Scand Classic.

Det blir alltid et kompromi, men rundsittergruppa inne i scand er stor i forhold til nidelv + for ekstra stikk-køye og + for "dassen" bak om natten så ikke hele familien blir vekket når den er i bruk...... :eek:

Mvh

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...