black Startet 27.Juni.2005 Del på Facebook Startet 27.Juni.2005 Hva kan sies om størrelsen og utformingen av uteplassen ombord i en eldre utgave av Nidelv 24 i forhold til det en tilsvarende Scand 25 Classic gir ? Sitér dette innlegget Link to post
Onsing Svart 27.Juni.2005 Del på Facebook Svart 27.Juni.2005 He Har selv en N24 med rundsitter. Er meget fornøyd med uteplassen på denne, rundsitten kan enkelt gjøres om til en stor solseng, noe ungene setter pris på. Ulempen med Scand 25 er vel slik jeg ser det dassen bak. Scand 25 kom også med rundsitt bak og dassen inne en gang midt på 80-tallet, denne ser fin ut. Ellers så vet jeg ikke hvem av disse som har størst uteplass. Onsing Sitér dette innlegget Link to post
Erik Svart 27.Juni.2005 Del på Facebook Svart 27.Juni.2005 Er også VELDIG fornøyd med ute plassen bak på Nidelven min. Har også bue løsningen som kan lages til solseng. Vær obs på et denne løsningen kom ca 1978 (tror jeg ??) og modeller før det har tverr sofa bak, og noe annen Pentry løsning. Ikke vært ombord i en slik, men aner av bilder at de har noe mindre plass, men kanskje noe mer stueplass helt bakerst. Scand Classic er noe bredere tror jeg en Nidelven, men om det spiller særlig inn på uteplassen vet jeg ikke. Erik. Sitér dette innlegget Sometimes I think of how it used to be... R.I.P. Lemmy ,Phil & Eddie Link to post
asso Svart 27.Juni.2005 Del på Facebook Svart 27.Juni.2005 Det går simpelthen ikke å sammenlingne en scand classic 25 og en nidelv 24.Båtene er så forskjellige.Classicen er mye bredere og romsligere en nidelven,nemlig ! Sitér dette innlegget Link to post
Dassic Svart 28.Juni.2005 Del på Facebook Svart 28.Juni.2005 Er godt fornøyd med uteplassen på min Classic, til tross for dassen bak. Selv om den ikke har rundsitter, er den betydelig bredere og har en fin uteplass. Hvis det er sånn å forstå at du vurderer kjøp av enten Nidelv 24 eller Scand Classic, ville ikke jeg vært i tvil... Sitér dette innlegget Link to post
Avmønstret4 Svart 28.Juni.2005 Del på Facebook Svart 28.Juni.2005 Helt enig med forrige taler. nidelven er en bra båt det, men tror du får mer båt i classic`n iverfall hvis du tenker på å bruke den på lengre turer. Gå inn på hjemmsida mi og sjekk ut videoen fra autofil der Jan-Erik Larsen prøver ut en Scand Classic. Det blir alltid et kompromi, men rundsittergruppa inne i scand er stor i forhold til nidelv + for ekstra stikk-køye og + for "dassen" bak om natten så ikke hele familien blir vekket når den er i bruk...... Mvh Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.