Jump to content

Edit History

stein4500

stein4500

Hei:)

Jeg er en ny eier av en Windy DC22 fra 1977. Motor er fra 2008, GM V8 271Hk 5.7l.

1 Er det noen som har byttet instrumenter fra de gamle Volva penta instrumentene, eller vet noen om det er enkelt å bytte. Man må kanskje bytte en del givere osv? Jeg har lyst til å bytte alt til instrumenter m blank innfatning og hvit bakgrunn. 2 Har noen gode ideer til fine emner for instrumentplate. Jeg skal bytte den dere ser på bildet. Ønsker også å finne skruer som gjør minst mulig ut av seg. Vurderer aluminium eller heltre....3 Har noen prøvd å monter inn feks USB kontakt i bryterpanelet, i de tomme/blanke plassene?                              

instrumneter.png

stein4500

stein4500

Jeg er en ny eier av en Windy DC22 fra 1977. Motor er fra 2008, GM V8 271Hk 5.7l.

1 Er det noen som har byttet instrumenter fra de gamle Volva penta instrumentene, eller vet noen om det er enkelt å bytte. Man må kanskje bytte en del givere osv? Jeg har lyst til å bytte alt til instrumenter m blank innfatning og hvit bakgrunn. 2 Har noen gode idder til fine emner for instrumentplate. Jeg skal bytte den dere ser på bildet. Ønsker også å finne skruer som gjør minst mulig ut av seg. 3 Har noen prøvd å monter inn feks USB kontakt i bryterpaneler, i de tomme/blanke plassene?                              

instrumneter.png

stein4500

stein4500

1 Er det noen som har byttet instrumenter fra de gamle Volva penta instrumentene, eller vet noen om det er enkelt å bytte. Man må kanskje bytte en del givere osv? Jeg har lyst til å bytte alt til instrumenter m blank innfatning og hvit bakgrunn.                                                                                                                                                            2 Har noen gode idder til fine emner for instrumentplate. Jeg skal bytte den dere ser på bildet. Ønsker også å finne skruer som gjør minst mulig ut av seg.                                

instrumneter.png

stein4500

stein4500

Hei

1 Er det noen som har byttet instrumenter fra de gamle Volva penta instrumentene, eller vet noen om det er enkelt å bytte. Man må kanskje bytte en del givere osv?

instrumneter.png

• Create New...