Jump to content

Edit History

Jomes

Jomes

Jeg har også forstått det slik den skal  kobles mellom jordledningen på 230v biten og koble den gjennom isolator. Jeg har ingenting foreløpig som går på 220 volt, hvis jeg ikke bruker stikkontakter. Jeg skal montere en en landstrømslader på anlegget. Denne har også stikkkontakt. Eneste forbindelsen 12 v og 220 v får blir via laderen. Skal jeg da bryte jordingskretsen kun mellom stikkkontakt lader og ladesentralen.? Eller er det best bryte jordkretsen rett etter inntaket for 220 v slik at hele 220 v kretsen er berørt av isolatoren ?

Jomes

Jomes

Jeg har også forstått det slik den skal  kobles mellom jordledningen på 230v biten og koble den gjennom isolator. Jeg har ingenting foreløpig som går på 220 volt, hvis jeg ikke bruker stikkontakter. Jeg skal montere en en landstrømslader på anlegget. Denne har også stikkkontakt. Eneste forbindelsen 12 v og 220 v får blir via laderen. Skal jeg da bryte jordingskretsen kun mellom stikkkontakt lader og ladesentralen.? Eller er det best bryte jordkretsen rett etter inntaket?

• Create New...