WGM36 Startet 11.Mai.2017 Link til dette innlegget Startet 11.Mai.2017 Hei. Har en eldre ql baugpropell, skruen som holder propellen har knekt. Prøver å få ut akseltappen så jeg får borret den opp, har løsnet to skruer men rappen sitter som fy. Noen som har noen tips her. Prøver å legge ved bilde. Sitér dette innlegget Link to post
WGM36 Svart 11.Mai.2017 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 11.Mai.2017 Ingen som vet? Sitér dette innlegget Link to post
Lars H. Svart 11.Mai.2017 Link til dette innlegget Svart 11.Mai.2017 Sikkert noen som vet, men folk må få komme seg hjem fra jobb og få seg litt middag. Jeg har ingen superløsning. Sitér dette innlegget Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag. Link to post
WGM36 Svart 11.Mai.2017 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 11.Mai.2017 Får håpe de spiser fort Lars, titter stadig bort på slegga nå.☺ Sitér dette innlegget Link to post
nomen Svart 11.Mai.2017 Link til dette innlegget Svart 11.Mai.2017 Jeg hadde demontert hele stasen først som sist, og fått det i skrustikka. Da tenker jeg du kan komme til fra sidene med en messingdor el. Og dunke det forsiktig løs. Sitér dette innlegget Hold kjeft,når du snakker til meg! Link to post
Roger jo Svart 11.Mai.2017 Link til dette innlegget Svart 11.Mai.2017 (redigert) nomen skrev 39 minutes ago: Jeg hadde demontert hele stasen først som sist, og fått det i skrustikka. Da tenker jeg du kan komme til fra sidene med en messingdor el. Og dunke det forsiktig løs. Enig, men forsøk først med en trekloss og et brekkjern (Rød) forsiktig litt alle veier, Er du for brutal ender det med lekkasje i toppen. Og bruk mothold (Blå) Skift simring i samme slengen. PS.Er det limt pakning demonret alt med en gang. Redigert 11.Mai.2017 av Roger jo (see edit history) Sitér dette innlegget Kokekyndig maskinist kjent på kysten. Link to post
WGM36 Svart 11.Mai.2017 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 11.Mai.2017 Takk for hjelp, men den har jeg fått av nå, men fikk tappen ut bare 1 cm, får den ikke inn igjen heller. Må jeg kanskje løfte aksel fra innsiden.? Blir sprø når timene flyr på en jobb jeg skulle gjøre på 15 min.? Sitér dette innlegget Link to post
WGM36 Svart 11.Mai.2017 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 11.Mai.2017 Sitér dette innlegget Link to post
WGM36 Svart 11.Mai.2017 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 11.Mai.2017 Hvordan tar jeg av denne, segringene har jeg tatt bort, bare å kile under et skrujern og benne den opp?? Sitér dette innlegget Link to post
WGM36 Svart 11.Mai.2017 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 11.Mai.2017 Det løste seg til slutt? Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.