Joseph Carter Startet 11.Mai.2017 Link til dette innlegget Startet 11.Mai.2017 (redigert) Hallo! Jeg lurer på om det er noen her som kan hjelpe meg med å identifisere denne båten som skal være bygd på 1976, er 19 fot og har innbygd motor, På forhånd, takk for innspill. :) Redigert 11.Mai.2017 av Joseph Carter (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Joseph Carter Svart 11.Mai.2017 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 11.Mai.2017 Jeg må kjøre langt for å hente den og skulle gjerne ha vist litt om modelltype - spesielt vekten. Har noen av dere sett noen lignende? Sitér dette innlegget Link to post
Ingar Svart 11.Mai.2017 Link til dette innlegget Svart 11.Mai.2017 Går ut fra at 19 fot er skrivefeil, den ser iallfall ut til å være betydlig lenger. Også viktig å vite om det er drev eller aksling. Og hvor i landet den er produsert. Sitér dette innlegget Link to post
Joseph Carter Svart 12.Mai.2017 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 12.Mai.2017 De som skal gi den bort skrev at det var 5.85m og at den har en Volvo penta 35hk innbygd. Eller, så vet jeg ikke mer en det. Skal høre om jeg kan få den i morgen. Sier i fra om jeg finner ut mer! Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.