Jump to content

Edit History

Nils

Nils

Lagt til innlegget eg siterer

Klovn1 skrev 25 minutes ago:

Som vanlig er det mye tullball skrevet på dette forumet, jeg har ikke oppfordret til noe lovbrudd.

Her er ett eksempel på at man frifinnes, altså at man er uskyldig ved berettiget harme.

Ett nesebrudd og kutt over øyet var greit for Eidsivating lagmannsrett.

https://www.glomdalen.no/nyheter/frifunnet-etter-nesebeinsbrudd/s/1-57-7455120

Vi burde heller bruke tiden på de annsatte i Nav, som ikke klarer å passe på brukerne sine og gi de tilstrekkelig hjelp så de slipper å utsette seg for berettiget harme.

Disse annsatte syns det er greit å la oss andre ta støyten for deres manglende ivaretakelse av brukerne.

I dommen du viser til vart tiltalte slått først.   I tingretten vart tiltalte dømt til 120 dagars fengsel (60dagar på vilkår), samt erstatning og sakskostnader.  I lagmannsretten vart tiltalte frikjent, med eit mindretal, av to fagdommarar ønska tiltalte dømt.  Saka tener som eksempel for kvar grensa går.

Det er utsagna «Synd dem bare holdt han fast til politiet kom» og «Så litt god gammeldags pryl er lovlig og preventivt.» eg meiner er oppfordring til lovbrot.

Nils

Nils

I dommen du viser til vart tiltalte slått først.   I tingretten vart tiltalte dømt til 120 dagars fengsel (60dagar på vilkår), samt erstatning og sakskostnader.  I lagmannsretten vart tiltalte frikjent, med eit mindretal, av to fagdommarar ønska tiltalte dømt.  Saka tener som godt eksempel for kvar grensa går.

Det er utsagna «Synd dem bare holdt han fast til politiet kom» og «Så litt god gammeldags pryl er lovlig og preventivt.» eg meiner er oppfordring til lovbrot.

• Create New...