Jump to content

Edit History

Kjellg

Kjellg

Lars H. skrev 20 minutes ago:

Det er ikke bare HP som krever originallader. Jeg fikk store problemer med å få til dette på min 17" Dell laptop. Der var det ikke bare pluss og minusleder i plugg og kabel, men også en tredje forbindelse som ikke er på vanlige CO ladere. På bildet ser en at det er en ekstra tilkobling inne i hullet rundt pinnen. Jeg fikk til slutt tak i en overgangplugg som løste problemet.

Nå har Dell kommet med originale 12v ladere til de fleste modeller, som leveres med både med stor og liten plugg. I tillegg til sigarettenner plugg leveres det med en såkalt Fly plugg. Regner med det går an å åpne sigarettenner pluggen og koble rett i panelet i båten. 

Kjellg

Kjellg

Lars H. skrev 17 minutes ago:

Det er ikke bare HP som krever originallader. Jeg fikk store problemer med å få til dette på min 17" Dell laptop. Der var det ikke bare pluss og minusleder i plugg og kabel, men også en tredje forbindelse som ikke er på vanlige CO ladere. På bildet ser en at det er en ekstra tilkobling inne i hullet rundt pinnen. Jeg fikk til slutt tak i en overgangplugg som løste problemet.

Nå har Dell originale 12v ladere til de fleste modeller, som leveres med både med stor og liten plugg. I tillegg til sigarettenner plugg leveres det med en såkalt Fly plugg. 

• Create New...