Jump to content

Edit History

Kjellg

Kjellg

index skrev 36 minutes ago:

Man må ta hensyn til det når man velger hvordan man kopler opp releet. Med start som primærbank vil man belaste releet unødvendig mye. Bruk forbruk som primær, så har du et mye bedre anlegg på alle måter.

Men det var vel egentlig ikke det jeg spurte om. Strømflyten blir jo den samme uansett hvor sense står. For releet kobler vel bankene sammen i og med at det ikke er dioder i dem? 

Kjellg

Kjellg

index skrev 35 minutes ago:

Man må ta hensyn til det når man velger hvordan man kopler opp releet. Med start som primærbank vil man belaste releet unødvendig mye. Bruk forbruk som primær, så har du et mye bedre anlegg på alle måter.

Men det var vel egentlig ikke det jeg spurte om. Strømflyten blir jo den samme uansett hvor sense står. For releet kobler vel bankene i sammen i og med at det ikke er dioder i dem? 

Kjellg

Kjellg

index skrev 34 minutes ago:

Men det var vel egentlig ikke det jeg spurte om. Strømflyten blir jo den samme uansett hvor sense står. For releet kobler vel bankene i sammen og det er vel ikke dioder i dem? 

Kjellg

Kjellg

index skrev 15 minutes ago:

Men det var vel egentlig ikke det jeg spurte om. Strømflyten blir jo den samme uansett hvor sense står. For releet kobler vel bankene i sammen?

Kjellg

Kjellg

index skrev 10 minutes ago:

Men det var vel egentlig ikke det jeg spurte om. Strømflyten blir jo den samme uansett hvor sense står. For det er vel ikke dioder i tillegg i releet? 

• Create New...