Jump to content

Edit History

Kjellg

Kjellg

VannTro skrev for 1 time siden:

Plasti Dip får du i alle farger. Bruk vanlige koblinger og spray enten rett på eller i en skål som du dupper koblingen i etterpå.

Denne linken skal fungere Plasti Dip

Har sett de der tingene, ja. Mye annet kjekt du også kan bruke dem til. Ser for meg at om jeg skal sette en skinne mellom paneler eller noe sånt, så er det bare å tape endene, dyppe i fargen og ta av tapen etterpå. Da har man jo en fullisolert skinne. 

Satt og så på eBay i natt og fant krympestrømpe i Tyskland som jeg har allerede i løpet av neste uke. Raskere en å bestille i Norge for min del som bor langt mot nord. Kjøpte 3,5 meter 24mm med lim til i underkant av 300kr med frakt. Grei pris om man sammenligner med Wurth :)

Kjellg

Kjellg

VannTro skrev for 1 time siden:

Plasti Dip får du i alle farger. Bruk vanlige koblinger og spray enten rett på eller i en skål som du dupper koblingen i etterpå.

Denne linken skal fungere Plasti Dip

Har sett de der tingene, ja. Mye annet kjekt du også kan bruke dem til. Ser for meg at om jeg skal sette en skinne mellom paneler eller noe sånt, så er det bare å tape endene, dyppe i fargen og ta av tapen etterpå. Da har man jo en fullisolert skinne. 

Satt og så på eBay i natt og fant noe i Tyskland som jeg har allerede i løpet av neste uke. Raskere en å bestille i Norge for min del som bor langt mot nord. Kjøpte 3,5 meter 24mm med lim til ca 300kr med frakt.

• Create New...