Jump to content

Edit History

jotto

jotto

Båt BIM skrev 1 time siden:

Hei Joto

Jeg har sammenlignet flere steder og det ser ganske så likt ut i Embark og Gule sider, om du setter kartinnstillingene likt,

De markerer med grønn farge der det er ekstra grundt, mens vi markerer med mørk blå

men jeg ser at vi markerer bruker annerledes og det kan vi gjøre noe med.

I eksemplet ditt har du zoomet inn på et lite område. Problemet oppstår når man bruker appen som oversiktskart, f.eks. hvis man viser området fra Nakkholmen til Malmøya.

Her ser du et utsnitt fra screenshotet jeg postet lengre opp. Se på odden som er markert med rød pil. På Embark tegnes odden som to rette streker, mens Gule Sider tegner odden pent definert og detaljert. Du ser det samme langs hele kystlinja. Dette er på Android med 1080x1920-skjerm. Jeg liker forøvrig fargebruken i Embark bedre. ;)

sammenligning.png.0b600b332154578d6471e8ad84772a1c.png

jotto

jotto

Båt BIM skrev 1 time siden:

Hei Joto

Jeg har sammenlignet flere steder og det ser ganske så likt ut i Embark og Gule sider, om du setter kartinnstillingene likt,

De markerer med grønn farge der det er ekstra grundt, mens vi markerer med mørk blå

I eksemplet ditt har du zoomet inn på et lite område. Problemet oppstår når man bruker appen som oversiktskart, f.eks. hvis man viser området fra Nakkholmen til Malmøya.

Her ser du et utsnitt fra screenshotet jeg postet lengre opp. Se på odden som er markert med rød pil. På Embark tegnes odden som to rette streker, mens Gule Sider tegner odden pent definert og detaljert. Dette er på Android med 1080x1920-skjerm. Jeg liker forøvrig fargebruken i Embark bedre. ;)

jotto

jotto

Båt BIM skrev 58 minutes ago:

Hei Joto

I eksemplet ditt har du zoomet ganske mye inn. Problemet oppstår når man bruker appen som oversiktskart, f.eks. hvis man viser området fra Nakkholmen til Malmøya.

Her ser du et utsnitt fra screenshotet jeg postet lengre opp. Se på odden som er markert med rød pil. På Embark tegnes odden som to rette streker, mens Gule Sider tegner odden pent definert og detaljert. Dette er på Android med 1080x1920-skjerm. Jeg liker forøvrig fargebruken i Embark bedre. ;)

• Create New...