Jump to content

Edit History

Jens_P

Jens_P

Når jeg byttet motor hadde jeg målsatte tegninger fra produsent av motor og gear. Laget meg en enkel gigg i tre ut fra dette.

De to tverrgående plankene tilsvarer motorfestene. Gjengestangen i enden nederst på bildet er senter av utgående aksling på gear med riktig høyde og vinkel. Treklosser og planker i ytterkant er mål for motorlabber for å finn høyde på nytt fundament. Dette ble boltet på innersiden av de langsgående bjelkene.

Hos meg var det allerede thrust-lager montert, så jeg valgte en ren CV-aksel fra Powertrain. Oppretting av motor ble gjort med tommestokk og øyemål og fungertre!

PICT0727.JPG.b8b6c3507af1e54d4e7031c9014e2576.JPG

Jens_P

Jens_P

Når jeg byttet motor hadde jeg målsatte tegninger fra produsent av motor og gear. Laget meg en enkel gigg i tre ut fra dette.

De to tverrgående plankene tilsvarer motorfestene. Gjengestangen i enden nederst på bildet er senter av utgående aksling på gear med riktig høyde og vinkel.

Hos meg var det allerede thrust-lager montert, så jeg valgte en ren CV-aksel fra Powertrain. Oppretting av motor ble gjort med tommestokk og øyemål og fungertre!

PICT0727.JPG.b8b6c3507af1e54d4e7031c9014e2576.JPG

• Create New...