Jump to content

Edit History

Kjellg

Kjellg

Nå trekker jeg den kanskje vel langt, men jeg tør påstå at å la ventilene stå åpen når man forlater båten, er rett og slett latskap. Hvorvidt det er dårlig sjømannskap, lar jeg stå usagt, for det har jeg ikke erfaring nok til å uttale meg om. Har bare 5 år som båteier. Som Knurrbart skriver det med drev, det burde absolutt vært en kran der. Null trykk i slangene??? Så mange ganger har jeg åpnet ventilen til dassen at jeg ser at det er trykk der når jeg åpner den. Men om man begynner å diskutere hva som kan gå galt med ventilen åpen, så kan jeg gjerne ta den diskusjonen. Men om målet for diskusjonen er å finne argumenter for å slippe å gå ned å lukke den, så er vi på et helt forskjellig plan og den diskusjonen orker jeg ikke delta i.  

Kjellg

Kjellg

Nå trekker jeg den kanskje vel langt, men jeg tør påstå at å la ventilene stå åpen når man forlater båten, er rett og slett latskap. Som Knurrbart skriver det med drev, det burde absolutt vært en kran der. Null trykk i slangene??? Så mange ganger har jeg åpnet ventilen til dassen at jeg ser at det er trykk der når jeg åpner den. Men om man begynner å diskutere hva som kan gå galt med ventilen åpen, så kan jeg gjerne ta den diskusjonen. Men om målet for diskusjonen er å finne argumenter for å slippe å gå ned å lukke den, så er vi på et helt forskjellig plan og den diskusjonen orker jeg ikke delta i.  

Kjellg

Kjellg

Nå trekker jeg den kanskje vel langt, men jeg tør påstå at å la ventilene stå åpen når man forlater båten, er rett og slett latskap. Som Knurrbart skriver det med drev, det burde absolutt vært en kran der. Men om man begynner å diskutere hva som kan gå galt med ventilen åpen, så kan jeg gjerne ta den diskusjonen. Men om målet for diskusjonen er å finne argumenter for å slippe å gå ned å lukke den, så er vi på et helt forskjellig plan og den diskusjonen orker jeg ikke delta i.  



×
×
  • Create New...