Jump to content

Edit History

quantumduck

quantumduck

because I can

dude skrev On 18.5.2017 at 14.22:

fram og tilbake like langt? 

...

så må ikke quantum sveve i den villfarelsen at rettsvesenet alltid har rett, selv om de får rett.

Vis hele sitatet  

Mnei, jeg lever isteden i den villfarelsen at folk leser før de svarer. Men det må jeg visst slutte med. La meg sitere meg selv (min paradeøvelse):

Om plastpesten er vanligere i rettssalene (25% av norske båter har pest) enn ellers ute i virkeligheten er et annet spørsmål, men inntil de to verdenene nærmer seg hverandre er det vel mest et spørsmål av akademisk interesse ...

Det betyr altså at jeg ikke tror de faktiske forholdene i f.eks. hjemmehavna til Mulligan, eller hva han eller sjark-kompisen måtte ha av erfaring, eller hvordan det faktisk forholder seg i den såkalte virkeligheten, spiller noen rolle for utfallet av en rettstvist.

quantumduck

quantumduck

dude skrev On 18.5.2017 at 14.22:

fram og tilbake like langt? 

...

så må ikke quantum sveve i den villfarelsen at rettsvesenet alltid har rett, selv om de får rett.

Vis hele sitatet  

Mnei, jeg lever isteden i den villfarelsen at folk leser før de svarer. Men det må jeg visst slutte med. La meg sitere meg selv (min paradeøvelse):

Om plastpesten er vanligere i rettssalene (25% av norske båter har pest) enn ellers ute i virkeligheten er et annet spørsmål, men inntil de to verdenene nærmer seg hverandre er det vel mest et spørsmål av akademisk interesse ...

• Create New...