Dr Nelson Startet 15.Mai.2017 Link til dette innlegget Startet 15.Mai.2017 (redigert) Får hente bøylene selv da frakten blir meget dyr. Men, jeg har ikke hatt bøylene før og lurer på om jeg klarer å få den i bilen (outlander). Får ikke svar av leverandør enda. Noen som har ca mål før jeg tar en lang roadtrip imorgen? Redigert 15.Mai.2017 av Dr Nelson (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
knut1955 Svart 15.Mai.2017 Link til dette innlegget Svart 15.Mai.2017 Jeg håper ikke du går rundt og bekymrer deg for sånne småting _huff det høres tungt ut! Det går helt sikkert - ta med lastebøyler til bilen for sikkerhets skyld!!! Lykke til Sitér dette innlegget Link to post
Dr Nelson Svart 15.Mai.2017 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 15.Mai.2017 Går ikke rundt å grubler så mye på det. Men, kjøreturen er 4timer tur/retur så kjipt om de ikke går inn. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.