Jump to content

Edit History

Karl Norge

Karl Norge

Ser at du har gnist og komp og da blir fokus på bensintilførselen.

Gnist får du nok ikke om det er feil på stoppbryter eller gear-indikator, så ser bort fra det.

 

Når den ikke starter, bør du skru ut pluggene for å se på disse om den får for mye eller lite bensin, eller drar vann inn i forbrenningskammeret.

Årsaker til at den ikke starter kan være mangt, men jeg hadde i tillegg til ovennevnte fokusert på:

Feil på choke. Bruk manuell choke.

Feil tenntidspunkt. Sjekk tenning.

Rengjør eller drener gassere.

Kan være feil på reed ventiler.

 

 

Karl Norge

Karl Norge

Ser at du har gnist og komp og da blir fokus på bensintilførselen.

Gnist får du nok ikke om det er feil på stoppbryter eller gear-indikator, så ser bort fra det.

 

Når den ikke starter, bør du skru ut pluggene for å se på disse om den får for mye eller lite bensin, eller drar vann inn i forbrenningskammeret.

Årsaker til at den ikke starter kan være mangt, men jeg hadde i tillegg til ovennevnte fokusert på:

Feil på choke. Bruk manuell choke.

Feil tenntidspunkt. Sjekk tenning.

Rengjør eller drener gassere.

Kan være feil på reed ventiler.

 

 



×
×
  • Create New...