Jump to content

Edit History

X10an

X10an

Kjellg skrev 32 minutes ago:

Er det virkelig så enkelt at det er bare å hive innpå en masse forskjellige lade kilder, flere dynamoer, solcelle etc uten problem?

Jepp, det er virkelig så enkelt. Jeg er likevel overbevist over at noen her inne klarer å få dette til å virke fryktelig komplisert :-)

X10an

X10an

Kjellg skrev 31 minutes ago:

Er det virkelig så enkelt at det er bare å hive innpå en masse forskjellige lade kilder, flere dynamoer, solcelle etc uten problem?

Jepp, det er virkelig så enkelt. Jeg er likevel overbevist over at noen her inne likevel klarer å få dette til å virke fryktelig komplisert :-)

X10an

X10an

Kjellg skrev 28 minutes ago:

Er det virkelig så enkelt at det er bare å hive innpå en masse forskjellige lade kilder, flere dynamoer, solcelle etc uten problem? Vil ikke det kunne "stresse" batteriene og lage en masse snodige fenomener? Jeg påstår ingenting, jeg bare spør ut fra min uvitenhet. Ser noen dynamofabrikanter har elektronikk om du setter inn flere dynamoen på samme bank og har også lest at landstrømlader ikke skal være på når motor går. 

Jepp, det er virkelig så enkelt. Jeg er likevel overbevist over at noen her inne likevel klarer å få dette til å virke fryktelig komplisert :-)

• Create New...