Jump to content

Edit History

dennrick

dennrick

Jeg har også sans for Victron. Har også en inverter fra de som driver kaffetrakter, støvsuger, mikrovn, samt varmtvannsbereder (innimellom). Fyrte opp el grillen for moro skyld, men det likte den ikke. Batteriene liker vel heller ikke slikt misbruk.

Selv om jeg har både inverteren og laderegulatoren til solcellepanelene, så får jeg opp reklame for både disse og batteriene mine hver gang jeg går inn på baatplassen:wink: Må snart google noen andre duppeditter antar jeg. Disse algoritmene...

dennrick

dennrick

Jeg har også sans for Victron. Har også en inverter fra de som driver kaffetrakter, støvsuger, mikrovn, samt varmtvannsbereder (innimellom). Fyrte opp el grillen for moro skyld, men det likte den ikke. Batteriene liker vel heller ikke slikt misbruk.

Selv om jeg har både den kjøpt inverteren og laderegulatoren til solcellepanelene, så får jeg opp reklame for både den og batteriene mine hver gang jeg går inn på baatplassen:wink: Må snart google noen andre duppeditter antar jeg. Disse algoritmene...

dennrick

dennrick

Jeg har også sans for Victron. Har også en inverter fra de som driver både med kaffetrakter, støvsuger, mikrovn, samt varmtvannsbereder. Fyrte opp el grillen for moro skyld, men det likte den ikke. Batteriene liker vel heller ikke slikt misbruk.

Selv om jeg har både den kjøpt inverteren og laderegulatoren til solcellepanelene, så får jeg opp reklame for både den og batteriene mine hver gang jeg går inn på baatplassen:wink: Må snart google noen andre duppeditter antar jeg. Disse algoritmene...

• Create New...