Storegut Startet 16.Mai.2017 Link til dette innlegget Startet 16.Mai.2017 (redigert) Prøver å lese ut feilkoder med EasyStart T modul, de bilde. Den sier bare ND iA som betyr "No diagnosis cable connected.• No diagnosis data available at present.Repeat query." Jeg har kopletr rød (+), brun (-), gul og blå/hvit kabel. Noen som har tips om hvorfor ikke dette fungerer? Redigert 16.Mai.2017 av Storegut (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Havlengt Svart 16.Mai.2017 Link til dette innlegget Svart 16.Mai.2017 Reknar med at I.M.S snart kjem med fasiten, men eg har forstått det slik at "easy start " kombinert med vannvarmarar av WSC-type, ikkje støttar utlesing av diagnose. Forovrig er diagnosesignalet blå/kvit ledar frå varmar. Eg fekk melding om å montera Eber sitt modul-ur for å få diagnosefunksjonen. Sitér dette innlegget Link to post
I.M.S. Svart 16.Mai.2017 Link til dette innlegget Svart 16.Mai.2017 Nok engang, produktnummer??????????????????????? Sitér dette innlegget Link to post
Storegut Svart 16.Mai.2017 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 16.Mai.2017 (redigert) 1 hour ago, I.M.S. said: Nok engang, produktnummer??????????????????????? Beklager. 25225705 :-) Redigert 16.Mai.2017 av Storegut (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Storegut Svart 16.Mai.2017 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 16.Mai.2017 Jeg har også en slik, kanskje den egner seg bedre? Sitér dette innlegget Link to post
I.M.S. Svart 18.Mai.2017 Link til dette innlegget Svart 18.Mai.2017 I følge el-skjemaer til 25 2257 har du koblet riktig. Har varmer tidligere fungert med denne bryteren? Har du kontrollert at det er forbindelse gjennom alle kontakter mellom bryter og varmer og at ingen ledninger "bytter plass" underveis ? Er alt tilsynelatende i orden, bør du få kontrollert styrenhet på varmer opp mot Edith diagnose program hos en forhandler. Sitér dette innlegget Link to post
Lazyjack Svart 18.Mai.2017 Link til dette innlegget Svart 18.Mai.2017 (redigert) Takk for svar. Varmeren er ny (ebay-kjøp fra Tyskland) men jeg har ikke fått den ordentlig i gang. Den erstatter en eldre Hydronic som var sliten. Mange forsøk hvor brennervifte og dieselpumpe starter, men så gir det seg etter ett minutt eller så. Ingen røyk å se så jeg mistenker at den ikke får diesel. Tenkte nå å la den suge diesel fra et måleglass men så ser det ut til at den har låst seg pga. for mange forsøk. Nå har jeg prøvet både med EasyStart T og 801 men får ikke ut feilkoder på noen av dem. 801 fungerer mot D4 varmer jeg har med feilkoder og det hele men fra Hydronic får jeg ingen koder. Har koplet slik:801 Hydronic Rød Rød Brun/Hvit Brun Gul Gul Blå/Hvit Blå/Hvit Den blå lampa blinker veldig kort etter 5 sekunder men det ser ikke ut til at noe data overføres. Redigert 18.Mai.2017 av Lazyjack (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Lazyjack Svart 18.Mai.2017 Link til dette innlegget Svart 18.Mai.2017 Hadde nok en dårlig kontakt et sted. Får nå ut feilkode 50 og 52. Det minker ikke diesel i måleglasset så det er nok rusk et eller annet sted. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.