Jump to content

Eberspächer Hydronic D4WSC - Utlesing av feilkoder

Storegut

Recommended Posts

I følge el-skjemaer til 25 2257 har du koblet riktig. Har varmer tidligere fungert med denne bryteren? Har du kontrollert at det er forbindelse gjennom alle kontakter mellom bryter og varmer og at ingen ledninger "bytter plass" underveis ? Er alt tilsynelatende i orden, bør du få kontrollert styrenhet på varmer opp mot Edith diagnose program hos en forhandler.

Takk for svar.

Varmeren er ny (ebay-kjøp fra Tyskland) men jeg har ikke fått den ordentlig i gang. Den erstatter en eldre Hydronic som var sliten.

Mange forsøk hvor brennervifte og dieselpumpe starter, men så gir det seg etter ett minutt eller så.  Ingen røyk å se så jeg mistenker at den ikke får diesel.

Tenkte nå å la den suge diesel fra et måleglass men så ser det ut til at den har låst seg pga. for mange forsøk.

Nå har jeg prøvet både med EasyStart T og 801 men får ikke ut feilkoder på noen av dem. 
801 fungerer mot D4 varmer jeg har med feilkoder og det hele men fra Hydronic får jeg ingen koder. Har koplet slik:
801               Hydronic

Rød               Rød

Brun/Hvit      Brun

Gul                Gul

Blå/Hvit         Blå/Hvit 

Den blå lampa blinker veldig kort etter 5 sekunder men det ser ikke ut til at noe data overføres.

Redigert av Lazyjack (see edit history)

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...