Ketil., Startet 17.Mai.2017 Link til dette innlegget Startet 17.Mai.2017 Er det noen her som har erfaring med Eva foam syntetiske matter? Har vært på jakt etter Nautolex uten hell. Noen som kjenner til ett tilsvarende produkt som er lett og legge og ikke bygger så mye Sitér dette innlegget Link to post
Krimart Svart 17.Mai.2017 Link til dette innlegget Svart 17.Mai.2017 Hva slags båt og hvor skal mattene være? Eva foam har jeg som tøye-matte på trimrommet hjemme, ville ikke hatt det i en båt. Sitér dette innlegget Link to post
Ketil., Svart 17.Mai.2017 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 17.Mai.2017 I en windy 26 plast snekke. Dørken over motor rom. Sitér dette innlegget Link to post
steyr t Svart 17.Mai.2017 Link til dette innlegget Svart 17.Mai.2017 Eva foam blir brukt på redningsskøytene tror jeg ,så det sier vel at det egner seg for båt. Sitér dette innlegget Link to post
Ketil., Svart 17.Mai.2017 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 17.Mai.2017 Sandøy båtdekk som foreslo disse platene. Sitér dette innlegget Link to post
Krimart Svart 18.Mai.2017 Link til dette innlegget Svart 18.Mai.2017 steyr t skrev for 8 timer siden: Eva foam blir brukt på redningsskøytene tror jeg ,så det sier vel at det egner seg for båt. Min feil, du har helt rett. Dvs jeg har treningsmatte i EVA Foam, men det finnes også for dekk ser jeg med litt googling. Selv har jeg god erfaring med treadmster: https://www.treadmaster.co.uk/ Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.