Lars H. Svart 3.Juni.2017 Link til dette innlegget Svart 3.Juni.2017 9 måneder uten kokekaffe??? Sitér dette innlegget Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag. Link to post
Kenneth82 Svart 3.Juni.2017 Link til dette innlegget Svart 3.Juni.2017 (redigert) Hadde aldri gått ... klarer ikke en morgen/formiddag uten kaffe engang, da kommer hodepinen ... Godt med noen lyter ? Redigert 3.Juni.2017 av Kenneth82 (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Eureka Svart 3.Juni.2017 Link til dette innlegget Svart 3.Juni.2017 Hehe... det var den der perioden på 9 måneder mellom unnfangelsen og fødsel ? Sitér dette innlegget Link to post
Lars H. Svart 3.Juni.2017 Link til dette innlegget Svart 3.Juni.2017 Jeg tror nok min mor både røykte og drakk kokekaffe i de månedene. Og det har jeg fortsatt med til jeg nå er 73 år (med en tidlig pause på 12 år). Det må være de "farlige" stoffene som gjør kokekaffe mye bedre enn all annen kaffe, ikke vet jeg, men jeg har ingen bedre forklaring. Sitér dette innlegget Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag. Link to post
Joltus Svart 4.Juni.2017 Link til dette innlegget Svart 4.Juni.2017 Lars H. skrev for 18 timer siden: Jeg tror nok min mor både røykte og drakk kokekaffe i de månedene. Din mor var gal! Å røyke kokekaffe er noe av det sykeste eg har hørt Lars! Sitér dette innlegget Link to post
Eureka Svart 4.Juni.2017 Link til dette innlegget Svart 4.Juni.2017 ? Sitér dette innlegget Link to post
TrikkerN Lønning Svart 4.Juni.2017 Link til dette innlegget Svart 4.Juni.2017 Joltus skrev for 3 timer siden: Din mor var gal! Å røyke kokekaffe er noe av det sykeste eg har hørt Lars! Haha Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.