Jump to content

Edit History

andersb

andersb

Jeg har som sagt tenkt å kjøpe selv nå, bare se hva vi får av lokale regler har fler venner som på lik linje med meg har ventet, da vi ikke ønsker bryte reglene og 400 meter jo er talentløst å overholde i oslofjorden, 150 meter går problemfritt stortsett. Fellesnevnern er at dette er voksne, men lekne folk,  som ikke ønsker være på kant med loven/regler. Sitter å planlegger om vi får til en 3-4'r flytedock nå...  tagger @Lingefan da han er en av de som nok blir med ;) 

Så jeg tipper vi får mange nye, forhåpentligvis litt mer modne med bedre oppførsel? 

Sommern tilbringes i seilbåt, med regatta, samt padling i tilegg til motorbåten, skal sies, så jeg er "litt i alle leire", håper det er flere med forståelse her, ikke bare løkruller med sabotasjeplaner og dårlige holdninger. 

Slippe fremmedlegemer i vannet, beklager men er dere helt tette? Hva skal dette løse bortsett fra potensielt farlige situasjoner og skader på fartøy og natur, samt å fremprovosere, det som neppe blir en hyggelig dialog. 

andersb

andersb

Jeg har som sagt tenkt å kjøpe selv nå, bare se hva vi får av lokale regler har fler venner som på lik linje med meg har ventet, da vi ikke ønsker bryte reglene og 400 meter jo er talentløst å overholde i oslofjorden, 150 meter går problemfritt stortsett. Fellesnevnern er at dette er voksne, men lekne folk,  som ikke ønsker være på kant med loven/regler. Sitter å planlegger om vi får til en 3-4'r flytedock nå...  tagger @Lingefan da han er en av de som nok blir med ;) 

Så jeg tipper vi får mange nye, forhåpentligvis litt mer modne med bedre oppførsel? 

Slippe fremmedlegemer i vannet, beklager men er dere helt tette? Hva skal dette løse bortsett fra potensielt farlige situasjoner og skader på fartøy og natur, samt å fremprovosere, det som neppe blir en hyggelig dialog. 

andersb

andersb

Jeg har som sagt tenkt å kjøpe selv nå, bare se hva vi får av lokale regler har fler venner som på lik linje med meg har ventet, da vi ikke ønsker bryte reglene og 400 meter jo er talentløst å overholde i oslofjorden, 150 meter går problemfritt stortsett. Fellesnevnern er at dette er voksne, men lekne folk, men som ikke være på kant med loven/regler. Sitter å planlegger om vi får til en 3-4'r flytedock nå...  tagger @Lingefan da han er en av de som nok blir med ;) 

• Create New...