Jump to content

Edit History

pipe

pipe

'jeg kommer ikke til å kjøpe vannscooter.
Ikke fordi jeg har lyst men fordi den neppe kommer til å være lovlig i Færder nasjonalpark(desverre) og att sosialistene garantert kommer til å stikke minst 10 kjepper i hjulene når Støre blir statsminister.
Jeg drar ofte ut til en øy for å bade etter jobb på sommeren og da hadde det vært kjekt å frese ut på en slik maskin i steden for å ta med en haug med tonn man ikke trenger i form av dusch,dass,kjøkken,senger,klesskap osv.
En ryggsekk på ryggen er mere en nok luksus når man skal bade.

pipe

pipe

Ikke fordi jeg har lyst men fordi den neppe kommer til å være lovlig i Færder nasjonalpark(desverre) og att sosialistene garantert kommer til å stikke minst 10 kjepper i hjulene når Støre blir statminister.
Jeg drar ofte ut til en æy for å bade etter jobb på sommeren og da hadde det vært kjekt å frese ut på en slik maskin i steden for å ta med en haug med tonn man ikke trenger i form av dusch,dass,kjøkken,senger,klesskap osv.
En ryggsekk på ryggen er mere en nok luksus når man skal bade

pipe

pipe

Ikke fordi jeg har lyst men fordi den neppe kommer til å være lovlig i Færder nasjonalpark(desverre) og att sosialistene garantert kommer til å stikke minst 10 kjepper i hjulene når Støre blir statminister.
Jeg drar ofte ut til en æy for å bade etter jobb på sommeren og da hadde det vært kjekt å frese ut på en slik maskin i steden for å ta med en haug med tonn man ikke trenger i form av dusch,dass,kjøkken,senger osv.

• Create New...