Jump to content

Edit History

quantumduck

quantumduck

14 minutes ago, Ida Marie III said:

Så sånn sett burde kanskje den nye likestillingen med båt sees på som et fremskritt, eller ?

Det gjør jeg ihvertfall (det står i den delen av innlegget du ikke siterte), spesielt med tanke på hvor man kommer fra ... men så er det jo alltid sterk uenighet hvilken retning som er framover da. Noen har jo åpenbart sett på vannscooterforskriften som et fremskritt også. Og så er det vel noen genier som vil hevde man må innføre et eller annet amnesti (a'la det man generelt har når det gjelder båtførerprøven og de født før 1980), men hvis alternativet er totalforbud ser jeg ikke noe behov for et slikt amnesti. 

quantumduck

quantumduck

6 minutes ago, Ida Marie III said:

Så sånn sett burde kanskje den nye likestillingen med båt sees på som et fremskritt, eller ?

Det gjør jeg ihvertfall, spesielt med tanke på hvor man kommer fra ... men så er det jo alltid sterk uenighet hvilken retning som er framover da. Noen har jo åpenbart sett på vannscooterforskriften som et fremskritt også. Og så er det vel noen genier som vil hevde man må innføre et eller annet amnesti (a'la det man generelt har når det gjelder båtførerprøven og de født før 1980), men hvis alternativet er totalforbud ser jeg ikke noe behov for et slikt amnesti. 

• Create New...