Jump to content

Edit History

Joltus

Joltus

Pinkvin skrev for 8 timer siden:

Jo nå gir det veldig stor mening, for alle som ikke kjører vannscooter men båt. De ønsker selvsagt ikke å bli underlagt samme reguleringe som vannscooter.

Du skjønner vel det?

Ja nå skreiv eg at eg ikke skjønner at reglene skal skille mellom en vannscooter og en båt. Og eg sa ingenting om at hverken ene eller andre bør forbys. 

Men eg sa at å gjøre forskjell gir ingen mening. 

Det skjønner du vel? 

Kan man kjøre en båt gjennom et område så kan man kjøre en vannscooter. 

Kan man ikke tullekjøre med en vannscooter i et område så kan man ikke tullekjøre med en båt i et område. 

Eg fatter ikke at det skal være så vanskelig. 

I havna vår har eg sett idiot kjøring med vannscooter en gang. (det har garantert skjedd flere ganger) Med båter skjer det daglig og med vesentlig større konsekvenser for utstyr og båter i havna. 

Med måten det argumenteres med her inne så er alle båtførere da idioter. Inkludert meg selv siden eg er båtfører. Litt kjedelig, men sånn er det. 

Joltus

Joltus

Pinkvin skrev for 8 timer siden:

Jo nå gir det veldig stor mening, for alle som ikke kjører vannscooter men båt. De ønsker selvsagt ikke å bli underlagt samme reguleringe som vannscooter.

Du skjønner vel det?

Ja nå skreiv eg at eg ikke skjønner at reglene skal skille mellom en vannscooter og en båt. Og eg sa ingenting om at hverken ene eller andre bør forbys. 

Men eg sa at å gjøre forskjell gir ingen mening. 

Det skjønner du vel? 

Kan man kjøre en båt gjennom et område så kan man kjøre en vannscooter. 

Kan man ikke tullekjøre med en vannscooter i et område så kan man ikke tullekjøre med en båt i et område. 

Eg fatter ikke at det skal være så vanskelig. 

• Create New...