andersb
Båten min har ikke engang vanntette lagringsrom de er mer "ish" tette, betyr det at den er totalt uegnet for nytte eller da superegnet?
NYTTE argumentet på FRITIDSBÅT er litt tja fra alle kanter.
Vi har klart å få 2 relativt store herrer (190+) og 1 litt mindre han er typ 180ish, noen bæreposer og en kasse øl bakpå min Seadoo rxt-is i sin tid (før det ble forbudt igjen), hovedbåten havarerte en maskin på ferie, så jeg ble stuck en stund med å bare bruke lettbåten, brukte den som eneste transport 7-8 dager på sørlandet mellom øyer med stort hell. Brukte den til all shopping, transport av folk ble den også brukt hyppig til når vi var på hytter til venner, da den jo kommer seg litt raskere rundt enn de andre jollene. Nytte nja tja? kunne sikkert brukt en annen båt til akkuratt den samme unyttige kjøringen.
Yamaha er ikke favoritten min, den teite sladrestrålen kunne de greit seg uten, og de brukte lang tid før de fikk elektronisk operert brems/spjeld.
De færreste bedriver nyttetrafikk her? Jeg dro jo en norge > sverige > danmarks tur for morroskyld en dag i båt, litt usikker på hvor stor nytteverdien var, vi øvde på høyhastighetsnavigering og ehh jolly kjøring, så litt? Totalt 3 i båten ;)