sap_2000
2 hours ago, Bitteliten said:Hvor ble detav vannscootere her? ?
Konklusjonen min etter et par uker og 20 gangtimer på egen "båt" er at ingen har blitt plaget og at dette kjøpet er noe av det beste jeg har gjort for eget velvære ?
Den har blitt brukt som transportmiddel, handleturer, henting av mannskap til moderskip og koseturer. Akkurat som en vanlig båt/ jolle
med andre ord.
Du verden så interesserte folk er. Uanset hvor vi drar komer folk for å slå av en prat. Omtrent som på MC tur med litt spesiell sykkel. Har fått utallige positive tilbakemeldinger, og ingen hverken forutinntatte eller negative så langt.
Mange (båt)venner og familie vil prøve eller sitte på. Og ingen får ta spakene uten formaning om å kjøre som folk. Har vel hatt med alt fra 6 åring på kosetur i middagsbukta til en bestemor på 72 i 60 knop midtfjords.
Det meste av disse timene har foregått i en fart og på en måte jeg ville kjørt en hvilken som helst annen mindre, planende båt.
Jeg har faktisk ikke sett en eneste scooter som har kjørt bajas eller rast gjennom sund i 60 knop.
Her inne i fjorden virker det som det er godt med selvjustis bland vannscooterfolket for tiden.
Hadde ikke kostet meg én kalori å tatt en prat om jeg ser en vannscooter som kjører bajas. Har gjort det ved 2 anledninger rett etter lovverket ble endret.
Er jo veldig dårlig reklame nå som det er blott liveblogg, så de synker rinelig fort inn hos folk at det ikke er lurt å gi haterene mer vann på mølla.
De som utmerker seg negativt her i området er som oftes hyttebåter og daycruisere.