Jump to content

Edit History

quantumduck

quantumduck

50 minutes ago, Mouche said:

Det kan virke som om man har litt forskjellig forståelse, eller definisjon, av "nytte" når det gjelder det som flyte kan. En vannscooter kan etter min helt subjektive mening bare i liten grad benyttes til persontransport, transport av byggmateriell og malingspann, tegnesetting, fisking, overnatting og hyggetur med venner og slekt, men her er vi åpenbart forskjellioge.

Lystfartøy er vel pr. def. nærmest uten nytte, vil jeg tro. Hva som er mest, eller minst, nyttig av å kjøre rundt i sirkel eller å surre båten fast i en bergknatt så den ligger stille avhenger nok mest av personlige preferanser og er av liten relevans når man skal utforme regler som skal gjelde for alle.

Selv seiler jeg mye i sikksakk, og sliter egentlig med å se nytten av dét vs. å seile i sirkler.

quantumduck

quantumduck

49 minutes ago, Mouche said:

Det kan virke som om man har litt forskjellig forståelse, eller definisjon, av "nytte" når det gjelder det som flyte kan. En vannscooter kan etter min helt subjektive mening bare i liten grad benyttes til persontransport, transport av byggmateriell og malingspann, tegnesetting, fisking, overnatting og hyggetur med venner og slekt, men her er vi åpenbart forskjellioge.

Lystfartøy er vel pr. def. nærmest uten nytte, vil jeg tro. Hva som er mest, eller minst nyttig, av å kjøre rundt i sirkel eller å surre båten fast i en bergknatt så den ligger stille avhenger nok mest av personlige preferanser og er av liten relevans når man skal utforme regler som skal gjelde for alle.

Selv seiler jeg mye i sikksakk, og sliter egentlig med å se nytten av dét vs. å seile i sirkler.

quantumduck

quantumduck

42 minutes ago, Mouche said:

Lystfartøy er vel pr. def. nærmest uten nytte, vil jeg tro. Hva som er mest, eller minst, nyttig av å kjøre rundt i sirkel eller å surre båten fast i en bergknatt så den ligger stille avhenger nok mest av personlige preferanser og er av liten relevans når man skal utforme regler som skal gjelde for alle.

• Create New...