pipe
Midtpinne skrev On 22.5.2017 at 17.47:Jeg anbefaler bestandig alle å kjøpe nytt.
Siden det ikke kunne falle meg inn å høre på meg selv gikk jeg og satt en spiller ny motor i en båt fra
Jeg gjorde akkurat det samme selv men som jeg skrev så anbefaler heller ikke jeg å gjøre det.
Min historie er nok vesentlig billigere enn deres da jeg har en Sea Ray Monaco 19 fra 1986 med 4,3l Mercruser som hyttebåt på ett ferskvann.(har også båt i sjøen)
Sto der for ett par årsiden med utslitt motor med rådebank og hullete kalesje men isteden for å kjøpe noe nytt så valgte jeg å blåse liv i den gamle båten
Så nå har jeg kostet på den mere enn jeg får for den ved ett salg selv om jeg har byttet motor selv.
Greit nok men i tilegg så synger drevet på siste vers så da har man ikke annet valg enn å finne frem ett par tre ti tusen lapper til.
Burde nok tatt de 20 000 jeg kunne fått for båten på rot + pengene jeg har lagt ned i ny motor og kalesje og lagt de ned i en nyere brukt båt selv om man nok hadde måtte skjøtet på med flere penger.
I det minste så ligger alt til rette for problemfrie år med ny motor og nytt drev og jeg slipper å kaste bort tid på finn på jakt etter ny båt
Det er jo verdt litt det også