Jump to content

Edit History

Pettern1972

Pettern1972

Har en jupiter 33 med fast aksel, maks fart 12 knop, men går sjelden over 8. Har en gjennomgående svinger montert, men den funker litt som den vil,  så den skal byttes ut.  Noen sier at fast aksel og hekksvinger er en dårlig kombinasjon,  andre mener det fungerer helt greit. Jeg har ingen som helst interesse av fiskestimer og store dybder, men anser ekkolodd som en god sikkerhet på ukjente plasser. Har trimplan ca 15 cm under vannlinjen jeg kan montere på, slipper da å løfte båten på land, noe jeg må om jeg skal skifte den gjennomgående jeg har i dag. Skal kobles opp mot en Garmin 1020sx. Hva mener folket? 

Pettern1972

Pettern1972

Har en jupiter 33 med fast aksel, maks fart 12 knop, men går sjelden over 8. Har en gjennomgående svinger montert, men den funker litt som den vil,  så den skal byttes ut.  Noen sier at fast aksel og hekksvinger er en dårlig kombinasjon,  andre mener det fungerer helt greit. Jeg har ingen som helst interesse av fiskestimer og store dybder, men anser ekkolodd som en god sikkerhet på ukjente plasser. Har trimplan ca 15 cm under vannlinjen jeg kan montere på, slipper da å løfte båten på land, noe jeg må om jeg skal skifte den gjennomgående jeg har i dag. Hva mener folket? 

• Create New...