Popeye70 Startet 20.Mai.2017 Link til dette innlegget Startet 20.Mai.2017 Som tittel sier - går det an å bruke Mudin i båt? Har ikke lyst å demontere hele utløpet fra vasken på badet ombord... Sitér dette innlegget SY Almara - 2005-modell Dufour 385 GL Link to post
X10an Svart 20.Mai.2017 Link til dette innlegget Svart 20.Mai.2017 Skulle du finne på å forsøke dette så regner jeg med at du innser viktigheten av å gjennomskylle godt med vann etterpå. Fylle opp helt og tømme alt mange ganger. Når det er sagt ville jeg ikke forsøkt dette selv. Kan det være en mulighet å forsøke med en slik stakefjær? http://www.biltema.no/no/Bygg/VVS/Verktoy-og-tilbehor/Stakefjar-proff-2000034471/ Sitér dette innlegget Link to post
bare lek(k)er Svart 20.Mai.2017 Link til dette innlegget Svart 20.Mai.2017 JA. Det kan du ph 14 inneholder kalium bla. Trygt mot stål, betong, plast og gummi bla. Omdannes til SALTVANN!! Alt hentet direkte fra produktabladet. Trygve Sitér dette innlegget Link to post
Popeye70 Svart 20.Mai.2017 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 20.Mai.2017 Nydelig! Takk for svar! Hadde jeg bare husket å ta det med ombord før vi forlot kaia... Sitér dette innlegget SY Almara - 2005-modell Dufour 385 GL Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.