Jump to content

Edit History

Kjellg

Kjellg

Tror ikke du skal være så bekymret, Lars. Skal ikke uttale meg om hvorvidt du bare skal ingorere eller reparere, men etter det jeg har sett og erfart av yanmar, så er de veldig enkle å skru på. Særlig de gode gamle mekaniske motorene. Om du hiver deg rundt og skrur, så tror jeg det er veldig enkelt å skifte slitedelene. Eneste ankepunktet er at det mange ganger kan være trangt å komme til. Rart det der, det blir trangere og trangere jo eldre vi blir ;) 

Kjellg

Kjellg

Tror ikke du skal være så bekymret, Lars. Skal ikke uttale meg om hvorvidt du bare skal ingorere eller reparere, men etter det jeg har sett og erfart av yanmar, så er de veldig enkle å skru på. Særlig de gode gamle mekaniske motorene. Om du hiver deg rundt og skrur tror jeg det er veldig enkelt å skifte slitedelene. Eneste ankepunktet er at det mange ganger kan være trangt å komme til. Rart det der, det blir trangere og trangere jo eldre vi blir ;) 

Kjellg

Kjellg

Tror ikke du skal være så bekymret, Lars. Skal ikke uttale meg om hvorvidt du bare skal ingorere eller reparere, men etter det jeg har sett og erfart av yanmar, så er de veldig enkle å skru på. Særlig de gode gamle mekaniske motorene. Om du hiver deg rundt pg skrur tror jeg det er veldig enkelt å skifte slitedelene. Eneste ankepunktet er at det mange ganger kan være trangt å komme til. Rart det der, det blir trangere og trangere jo eldre vi blir ;) 

• Create New...