leiflar Startet 20.Mai.2017 Del på Facebook Startet 20.Mai.2017 Noen som vet hva dette kan være? Motor går normalt men når man har kjørt så kommer det ut endel olje eller lignende. Sitér dette innlegget Link to post
crazymm Svart 21.Mai.2017 Del på Facebook Svart 21.Mai.2017 (redigert) Sjekket att tilten er tett? fikk slik på min påhenger og viste seg å være tettingen på tilten/trimmen som lak Redigert 21.Mai.2017 av crazymm (see edit history) Sitér dette innlegget www.scooterforum.no Link to post
leiflar Svart 21.Mai.2017 Emnestarter Del på Facebook Svart 21.Mai.2017 Takk. Kan være et godt tips. Har hatt en mistanke om det. Og igår ville den ikke tilte ned igjen heller. Sitér dette innlegget Link to post
hawthorne Svart 11.Juni.2017 Del på Facebook Svart 11.Juni.2017 (redigert) Samme problem... DF250AP, 2014. Noen detaljer om hvor på powertrimen man kan sjekke/stramme? Redigert 11.Juni.2017 av hawthorne (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
chrisrik Svart 11.Juni.2017 Del på Facebook Svart 11.Juni.2017 Hydraulisk styring? Kan kanskje er denne også? Eller girhuset? Sitér dette innlegget Christian Rikardson Hjemmesiden min Link to post
Helge Svart 12.Juni.2017 Del på Facebook Svart 12.Juni.2017 Ikke DF250, men på min 2004 DF140 så det akkurat likt ut for noen år siden... og der var falsen utett på den nye oljefilteret jeg fikk ved service hos Suzukiforhandler. Byttet filter selv (fikk selvsagt dette) og problemet var borte. Men det kan jo være fra powertrim, girhus eller styring også. Men om den ikke vil tilte ned og du får en litt unormal lyd (annen "tone") kan det tyde på powertrim/tilt lekkasje og at du dermed har fått luft inn. Det skjedde på en gammel Yamaha 80 som jeg tidligere hadde. Sitér dette innlegget Skibsplast 655 Selected m/Suzuki DF140, Skibsplast 450VS m/Yamaha90, Sunwin 14 m/Yamaha40, VEA 14 m/Mercury15, Suzumar 265 m/Tohatsu8, Pioner 8 m/Mercury5, Plastimar 8 m/Tohatsu5 Link to post
Moyja Svart 12.Juni.2017 Del på Facebook Svart 12.Juni.2017 (redigert) vær obs på at noen av disse suzuki motorene bruker og få irre/tæringer på tilt sylinderen slik at det blir olje lekkasje. har nettopp skiftet ut en slik enhet på en 225, kostet ca 30k for ny. Skaffet en brukt fra USA som så ny ut (kjørt i ferskvann) Redigert 12.Juni.2017 av Moyja (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.