Jump to content

Edit History

Stradivarius

Stradivarius

Bare av nysgjerrighet: Er det noen som kan forklare hva det betyr når det står "bøyningsgrad 15%"? Det er dette som er oppgitt for det fleksible solcellepanelet linket til over, men jeg forstår ikke hva denne angivelsen på 15% innebærer. Fra andre sammenhenger er jeg mer vant til at det oppgis en bøyningsradius r, evt. en krumning som er definert som 1/r. Den ubenevnte bøyningsgraden har jeg aldri sett definert noe sted. Er det noen som kan oppklare dette?

Stradivarius

Stradivarius

Bare av nysgjerrighet: Er det noen som kan forklare hva det betyr når det står "bøyningsgrad 15%"? Det er dette som er oppgitt for det fleksible solcellepanelet linket til over, men jeg forstår ikke hva denne angivelsen på 15% innebærer. Fra andre sammenhenger er jeg mer vant til at det oppgis en bøyningsradius r, evt. en krumning som er definert som 1/r. Den ubenevnte bøyningsgraden har jeg aldri sett definert noe sted. Er det noen som kan oppklare dette?

Stradivarius

Stradivarius

Bare av nysgjerrighet: Er det noen som kan forklare hva det betyr når det står "bøyningsgrad 15%"? Det er dette som er oppgitt for det fleksible solcellepanelet linket til over, men jeg forstår ikke hva denne angivelsen på 15% innebærer. Fra andre sammenhenger er jeg mer vant til at det oppgis en bøyningsradius r[/r], evt. en krumning som er definert som 1/r[/r]. Den ubenevnte bøyningsgraden har jeg aldri sett definert noe sted. Er det noen som kan oppklare dette?

• Create New...